דף הנחיתה שימשוך את הלקוחות שלך פנימה
יש לך כמה דקות לקרוא על כמה רעיונות שיהפכו את דף הנחיתה שלך לכזה שימשוך אליך את הלקוחות הנכונים, שיגיעו אליך כבר משוכנעים במה שיש לך להציע... ? אז... סביר להניח שיש לך כמה דקות, אבל תכף כבר לא יהיה לך. ולמה? כי אנחנו חיים במציאות דיגיטלית רווית תוכן, הצעות, מותגים, חדשות, וואצפים ומה לא, והכול קורה במקביל. אז גם כשאתה מאוד רוצה להתרכז במשהו, כנראה שמשהו יסיח את דעתך בקרוב. וזה בדיוק מה שקורה אצל הלקוח שלך כשאתה מנסה לתפוס את תשומת לבו ו"להנחית" אותו על העסק שלך.
אז איך בתוך אוקיינוס המידע הזה, תצליח להיות אי ואקזוטי שהלקוחות הפוטנציאלים שלך יזהו מיד?
דף נחיתה שאי אפשר לדפדף
אז יש לך דף נחיתה ממוקם ברחבי הרשת, והנה נחת עליו לקוח. סוף הדרך, לא? אז שהוא שלא. זו רק חצי הדרך. כי כדי להפוך את דף הנחיתה שלך לאותו אי אקזוטי שבולט בשטח כאילו הוא לבד, יש כמה נקודות חשובות שכדאי לתת להן קצת תשומת לב:
איך הלקוח שלך אוהב את הקפה שלו - לא משנה באיזה תחום העסק שלך, אפיון מפורט של הלקוח שלך (גם בתחומי חיים שאינם נוגעים ישירות למה שאתה מציע) יעזור לך להגיע לתוצאות אולטימטיביות באמצעות דף הנחיתה שלך- מיהו, בן כמה, במה הוא עוסק, תחומי ההתעניינות שלו, הבילוי המועדף עליו, האם הוא טיפוס של קפה קר או אספרסו קצר? חובב מותגים או צרכנות פונקציונאלית? ועוד...
מה הלקוח שלך הכי צריך עכשיו? - אחרי שלמדת להכיר את הלקוח הפוטנציאלי שלך, זה הזמן להבין על איזה צורך שלו המוצר או השירות שלך נותן מענה, ויותר מזה למה המענה שלך הוא הנכון לו ביותר. גם כאן- ההצלחה הגדולה ביותר מורכבת מהפרטים הקטנים... ככול שתאפיין את השירות/המוצר שאתה מציע יותר לעומק, כך גם תצליח לייחד את העסק שלך ולהפוך אותו לאותו אי אטרקטיבי שאי אפשר להתעלם ממנו.
דף נחיתה חזק אחד שווה אלף מילים - עכשיו כשאתה יודע מיהו הלקוח שלך מצד אחד, ומה הייחוד הבלעדי שלך מצד שני- נשאר רק הצד השלישי - לדעת איך לתקשר את זה בדף הנחיתה שלך. אז אם כרגע עולות לך כל אותן תבניות-תוכן הבנויות מבולטים שמפרטים את מה שהלקוח מקבל, מה יוצא לו מזה ולמי השירות מתאים (או בגרסה המתחכמת "למי השירות לא מתאים") כל אלו הן בדיוק אותן תבניות שכדאי מאוד להתחיל לחשוב ולכתוב- מחוץ להן...
מקוריות היא שם המשחק - היית נהנה לצפות בסרט בזמן שמישהו מפרש לך את העלילה כל הזמן...? אז גם הלקוח שלך לא ייהנה במיוחד לקבל רשימת מכולת של מה ייצא לו מהשירות שאתה מציע... זה יעבור לו דרך הראש והשכל שלו כבר ראה מספיק רשימות כאלה. אבל, אם תתאר איזושהי חוויה או נרטיב קצר ומסקרן שיתפוס את הלקוח שלך בבטן ויעורר בו את החוויה הרגשית הנכונה... זו כבר אופרה אחרת לגמרי... כי את זה שיש לך בדיוק את מה שהלקוח מחפש, ושהוא אכן מתאים לשירות שלך- בדיוק את זה- הלקוח שלך צריך להרגיש בבטן ולהבין לבד, כשהוא קורא את דף הנחיתה שלך.